بزرگ شدن سینه در مردان | عمل ژنیکوماستی آقایان در اصفهان

همه چیز درباره ژنیکوماستی

ژنیکوماستی-چیست,جراحی-ژنیکوماستی-چیست,بزرگ-شدن-سينه-مردان-نشانه-چيست,دکتر-خوب-ژنیکوماستی بهترین جراح ژنیکوماستی در اصفهان برای عمل جراحی زیبایی و درمان علائم بزگ شدن سینه مردان و کاهش عوارض در ورزش بدنسازی با لیزر 💥 هزینه جراحی ژنیکوستی با تخفیف قیمت اقساطی

بزرگ شدن سینه در مردان | عمل ژنیکوماستی آقایان در اصفهان عارضه ای است که بر اثر عوامل مختلفی در پسران ایجاد می‌شود. این مشکل در بسیاری از افراد سبب ایجاد حس شرمساری و کاهش اعتماد به نفس می‌شود. ژنتیکوماستی به معنای افزایش حجم بافت غدد سینه در مردان و پسران است که در نتیجه اختلال و عدم تعادل در میزان هورمون های استروژن و پروژسترون ایجاد می‌شود.

عمل ژنیکوماستی در مردان چیست؟

ژنیکوماستی می‌تواند یک یا هر دو سینه را تحت تأثیر قرار دهد و سبب از بین رفتن تقارن سینه‌ها شود. اگر چه ممکن است ژنتیکوماستی در نتیجه عوامل مختلفی ایجاد شود اما بطور کلی، این عارضه در مردان یا بر اثر تغییرات طبیعی در میزان هورمون‌های بدن رخ می‌دهد. به طور کلی ژنیکوماستی مشکلی جدی نیست اما تحمل آن در برخی از موارد می‌تواند دشوار باشد. مردان و پسرانی که دچار عارضه ژنتیکوماستی هستند.

فیلم عمل ژنیکوماستی در مردان

بهترین جراح ژنیکوماستی در اصفهان بیان می کند، گاهی اوقات در سینه‌های خود احساس درد می‌کنند و این عامل سبب حس شرمساری در آنها می‌شود. ژنتیکوماستی ممکن است خود به خود برطرف شود اما اگر ادامه پیدا کند، درمان‌های دارویی و جراحی می‌تواند مؤثر باشد. ژنیکوماستی، علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن اعتماد به نفس، منجر به عدم توانایی انجام بسیاری از فعالیت های فیزیکی در مردان می گردد و از این رو می تواند مشکلات بسیاری برای آن ها به وجود آورد.

برای برطرف کردن نگرانی هایتان در مورد بزرگ شدن سینه در مردان | عمل ژنیکوماستی آقایان در اصفهان، بهتر است با مراجعه به یک متخصص جراحی عمومی علت علائم تان را مشخص کنید و سریعا تحت درمان قرار گیرید. دکتر حجت الله ایران نژاد متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی شما را در این مورد راهنمایی می کنند.

نمایش بیشتر مقالات...
5 عکس لیفت صورت 1401 اصفهان

ژنیکوماستی,علائم ژنیکوماستی,درمان ژنیکوماستی,عوارض عمل ژنیکوماستی در مردان,ژنیکوماستی در بدنسازی چیست,عمل ژنیکوماستی با لیزر,درمان ژنیکوماستی با ورزش,هزینه عمل ژنیکوماستی,بهترین جراح سینه در اصفهان,ژنیکوماستی چیست,جراحی ژنیکوماستی چیست,بزرگ شدن سينه مردان نشانه چيست,دکتر خوب ژنیکوماستی,فوق تخصص ژنیکوماستی,فوق تخصص ژنیکوماستی در اصفهان,بهترین جراح ژنیکوماستی در اصفهان,جراحی ژنیکوماستی در اصفهان,هزینه درمان ژنیکوماستی در مردان

ژنیکوماستی در چه بازه سنی رخ می دهد؟

  • بزرگ بودن سینه در نوزادان پسر: احتمالا در برخی از نوزادان پسر مشاهده کرده اید در روز های اول تولد دارای سینه های بزرگ هستند که این امر به دلیل تاثیر استروژن مادر بر روی نوزاد است و اصلا نگران کننده نیست چرا که پس از گذشت چندین هفته خود به خود از بین می رود.
  • بزرگ شدن سینه مردان در دوران بلوغ: دوران بلوغ یکی از چالش برانگیز ترین مرحله زندگی مردان است چرا که در این سن پسران نوجوان با تغییرات هورمونی رو به رو می شوند و ممکن است این تغییرات آن ها را به ژنیکوماستی مبتلا کند. افرادی که در دوران بلوغ خود دچار بزرگی سینه می شوند نیز نباید نگران این موضوع باشند زیرا این نوع از ژنیکوماستی پس از گذشت ۶ ماه الی یک سال از بین رفته و سینه به حالت نرمال خود باز می گردد اما اگر بهبودی بیشتر از یک سال به طول انجامید در این صورت مراجعه فرد به پزشک الزامی است.
  • بزرگ بودن سینه مردان در دوران پیری : بیشترین مبتلایان به بزرگی سینه ، مردان مسن هستند. تحقیقات و نتایج موجود نشان دهنده این است که از هر ۴ مرد مسن یک نفر مبتلا به ژنیکوماستی است.

اگر چه امروزه روز به روز بر تعداد مبتلایان به ژنیکوماستی افزوده می شود اما به یاد داشته باشید رعایت و کنترل دارو های مصرفی، خودداری از مصرف الکل و همچنین خودداری از مصرف دارو های غیر مجاز مانند استروئید ها می تواند شما را از خطر ابتلا به بزررگی سینه در امان نگه دارد.

علائم و نشانه های بزرگ شدن سینه در مردان چیست؟

معمولا تمامی مشکلات، بیماری ها و اختلالاتی که در بدن انسان ایجاد می‌شود، نشانه‌هایی برای بروز دارد. با اطلاع از این نشانه‌ها می‌توانید نوع بیماری را تشخیص دهید و به پزشک متخصص یا بهترین جراح ژنیکوماستی در اصفهان در همان حوزه مراجعه کنید. از نشانه‌های ژنیکوماستی می‌توان به احساس درد و حساسیت در نوک پستان مردان اشاره کرد. این مشکل معمولا از ابتدایی ترین علائم ژنیکوماستی است.

تورم بافت سینه در مردان به همراه درد و گاهی ترشح در نوک پستان، از علائمی است که با مشاهده آن می‌توانید احتمال بروز ژنیکوماستی بدهید. در برخی موارد نیز، احساس درد در شانه‌ها و بافت سینه به صورت انتشاری صورت می‌پذیرد که می‌تواند یکی از علائم ژنیکوماستی باشد.

نمایش بیشتر مقالات...
جراحی پیلونیدال در اصفهان

مهمترین علایم و نشانه های بزرگ شدن سینه در آقایان عبارتند از :

  • تورم غیرعادی بافت سینه
  • بزرگ‌ شدن یکی از سینه ها و یا هر دو
  • حساسیت نسبت به تماس فیزیکی
  • احساس درد در ناحیه سینه
  • تجمع چربی به صورت موضعی
  • ترشح مایعات از نوک سینه
  • پوست اضافه

اقدامات تشخیصی ژنیکوماستی

عمل-ژنیکوماستی-با-لیزر,درمان-ژنیکوماستی-با-ورزش,هزینه-عمل-ژنیکوماستی,بهترین-جراح-سینه-در-اصفهان بهترین جراح ژنیکوماستی در اصفهان برای عمل جراحی زیبایی و درمان علائم بزگ شدن سینه مردان و کاهش عوارض در ورزش بدنسازی با لیزر 💥 هزینه جراحی ژنیکوستی با تخفیف قیمت اقساطی

پزشک متخصص ماستکتومی تنها ابزاری که در مطب استفاده می کند، معاینه است. با استفاده از معاینه، پزشک متخصص تاحدی اطلاعات در خصوص آناتومی بدن‌ فرد و احتمال وجود بیماری کسب می‌کند. اما برای بررسی دقیق تر و تشخیص نهایی به انجام بررسی‌های دیگری نیاز دارد که به این ترتیب است:

  • آزمایش خون
  • آزمایش نمونه ادرار
  • تصویربرداری ماموگرافی
  • نمونه برداری (بیوبسی)
  • سی تی اسکن
  • اسکن ام آر آی
  • سونوگرافی از بیضه

اقدامات پیشگیرانه از ژنیکوماستی در مردان چیست؟

قطعا برای هر مشکلی که با آن مواجه می‌شویم و سطح سلامت ما را به خطر می‌اندازد، باید راه کار پیشگیرانه‌ای نیز وجود داشته باشد. برای پیشگیری از بروز ژنیکوماستی نیز، می‌توان تا حدی پیشگیری کرد.

  • استفاده از داروهای هورمونی بدن سازی را ممنوع کنید.
  • از داروهای غیرقانونی استروئیدهای آنابولیک ، آندروژن ، آمفتامین ، ماری جوانا یا هروئین استفاده نکنید.
  • در مصرف الکل کنترل داشته باشید و زیاده روی نداشته باشید.
  • داروهای مصرفی را از لحاظ تحریک بدن به بروز ژنیکوماستی بررسی کنید و در صورت وجود ریسک ژنیکوماستی، از پزشک خود بخواهید تا درصورت امکان داروی جایگزین به شما تجویز کند.
  • رژیم غذایی متناسبی در پیش بگیرید.
  • ورزش کنید و عضلات بدن را تقویت کنید تا دچار کشیدگی پوست و افتادگی آن در ناحیه سینه نشوید.
  • به یک گروه حمایتی بپیوندید. ممکن است در ارتباط بودن با افرادی که با همان چالش های شما روبرو هستند ، قدرت و انگیزه بیشتری به شما بدهد. از پزشک، پرستار یا مددکار اجتماعی خود در مورد گروه هایی که در منطقه یا شهر شما وجود دارند، سؤال کنید.

جراحی ژنیکوماستی

درصورتی‌ که با شروع درمان‌ های دارویی و برطرف کردن مشکلات زمینه‌ای در افراد، علائم ژنیکوماستی بهبود پیدا نکند و هیچ اصلاحی در ظاهر سینه مردان ایجاد نشود، روش جراحی ژنیکوماستی پیشنهاد می‌شود. جراحی با دو روش لیپوماتیک و جراحی با ایجاد برش در سینه انجام می‌شود.

نمایش بیشتر مقالات...
بهترین دکتر متخصص لیپوساکشن غبغب در اصفهان

به گفته انجمن جراحی پلاستیک ایران و آمریکا، درصورتی‌که ژنیکوماستی در سطح بالا باشد و میزان افتادگی سینه و آویزان شدن پوست و بافت سینه زیاد باشد، نیاز به جراحی ژنیکوماستی با برش، احساس می‌شود. اما درصورتی‌که حجم چربی درون سینه موجب بروز چنین شرایطی باشد، می‌توانید از لیپوماتیک برای درمان ژنیکوماستی استفاده کنید و بافت چربی را در این ناحیه تخلیه کنید.

برای مشاهده فیلم عمل ژنیکوماستی در یوتیوب کلیک کنید


بزرگ شدن سینه در مردان | عمل ژنیکوماستی آقایان در اصفهان

ماستکتومی به فرد این امکان را می‌دهد تا شکل و فرم سینه را حفظ کند و آن را به حالتی استاندارد بازگرداند. در این روش پزشک متخصص برش ظریفی در اطراف هاله نوک سینه ایجاد می‌کند و حاله را جدا می‌کند تا به محل جدید منتقل نماید. سپس با مشخص کردن نواحی که پوست اضافی محسوب می‌شوند، اقدام به ایجاد برش در ناحیه سینه می‌کند.

خالی کردن بافت اضافی سینه نیز ، بعد از این مرحله انجام می‌شود. بعد از انجام شدن مراحل برش بافت اضافی در سینه، پزشک متخصص اقدام به بازگردانی هاله و نوک سینه، به محل مورد نظر می‌کند. بعد از این مرحله بخیه های ظریف و منظمی در اطراف هاله سینه و محل برش زده می‌شود تا ظاهر سینه به حالت اولیه برگردد.

یادداشتی از بهترین جراح سینه در اصفهان

کمبود تستوسترون و ژنیکوماستی از عارضه های شایع در میان مردان هستند که می توانند کیفیت زندگی زناشویی و روابط اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهند. روش های درمان متعددی برای ژنیکوماستی وجود دارد. صحبت در خصوص گزینه های درمان با متخصص جراحی پستان می تواند به انتخاب بهترین و کم عارضه ترین روش کمک کند. علاوه بر این، بهتر است در خصوص دغدغه ها و نگرانی های خود با یک درمانگر صحبت کنید.

یک گروه حمایتی از مردان دیگری که با عارضه بزرگ شدن سینه در مردان دست و پنجه نرم می کنند نیز می تواند به شما در کنار آمدن با شرایط بوجود آمده توسط این بیماری کمک کند. بر خلاف بسیاری از عارضه ها که درمان قطعی برای آن ها وجود ندارد ، ژنیکوماستی می تواند به راحتی درمان شود و کیفیت زندگی شما بهبود پیدا کند.

ژنیکوماستی,علائم ژنیکوماستی,درمان ژنیکوماستی,عوارض عمل ژنیکوماستی در مردان,ژنیکوماستی در بدنسازی چیست,عمل ژنیکوماستی با لیزر,درمان ژنیکوماستی با ورزش,هزینه عمل ژنیکوماستی,بهترین جراح سینه در اصفهان,ژنیکوماستی چیست,جراحی ژنیکوماستی چیست,بزرگ شدن سينه مردان نشانه چيست,دکتر خوب ژنیکوماستی,فوق تخصص ژنیکوماستی,فوق تخصص ژنیکوماستی در اصفهان,بهترین جراح ژنیکوماستی در اصفهان,جراحی ژنیکوماستی در اصفهان,هزینه درمان ژنیکوماستی در مردان

4.8/5 (11 دیدگاه ها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *