هزینه عمل لیفت صورت در اصفهان 1401

لیفت صورت یعنی چه؟

face-lift، عمل لیفت صورت در اصفهان، افتادگی پوست و کاهش حجم چربی صورت، بهترین دکتر متخصص لیفت صورت در اصفهان، بهترین دکتر زیبایی صورت در اصفهان، قیمت لیفت صورت در اصفهان، هزینه جراحی لیفت صورت در اصفهان، مینی لیفت صورت اصفهان، جوانسازی صورت در اصفهان

هزینه عمل لیفت صورت در اصفهان 1401، در طول زندگی ما، استرس های زندگی روزمره بر صورت ما تاثیر می گذارد. با گذشت زمان، مشاهده سست شدن خط فک و شل شدن پوست صورت می کنیم و چروک ها در گردن ما ظاهر می شوند. این روند پیری به دلیل ترکیبی از افتادگی پوست و کاهش حجم چربی صورت است که منجر به سنگینی قسمت تحتانی صورت و ظاهری خسته و فرورفته در قسمت بالایی صورت می شود.

افتادگی پوست و کاهش حجم چربی صورت

لیفت صورت به طور خاص برای وارونه جلوه دادن این علائم پیری با بازگرداندن حجم از دست رفته صورت و بلند کردن بافت های صورت که شروع به پایین آمدن در قسمت پایین صورت و گردن کرده اند، طراحی شده است. هنر واقعی لیفت صورت دستیابی به ظاهری جوان و آرام است و در عین حال عمل لیفت صورت، کاملا غیرقابل تشخیص می شود.

بهترین جراح لیفت صورت در اصفهان

بیماران باید مراقب باشند که بهترین جراح لیفت صورت در اصفهان برای لیفت صورت “مینی” و بخیه های گردنی که برای ایجاد نتایجی قابل مقایسه با لیفت صورت سنتی هستند انتخاب شوند. در صورت مراجعه به غیر متخصص، لیفت اغلب باعث ایجاد زخم های غیرضروری، نتایج کوتاه مدت و احساس خفگی در گردن می شوند، پس لازم است احتیاط کنید.

بهترین روش لیفت صورت

علاوه بر این، هر چیزی که منجر به کشیدن غیر طبیعی پوست صورت یا قرار دادن بخیه های خاردار در صورت شود، می تواند منجر به یک نتیجه بد و غیرطبیعی شود. متأسفانه، افرادی که این روش‌های «مینی» را انجام می‌دهند، ممکن است آموزش گسترده تری در روش‌های پیشرفته تر لیفت صورت ندیده باشند و به احتمال زیاد با نسخه های کم بازده تکنیک های لیفتینگ پیچیده تر که آزمون زمان را پس داده‌اند، احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

عوارض لیفت صورت

از سوی دیگر، لیفت صورت موسوم به “مینی” ممکن است برای بیماران جوان‌تری مناسب باشد که نیازی به جوانسازی صورت کامل ندارند، اما بیماران متوسط ​​لیفت صورت ممکن است در صورتی که به آنها قول حداکثری داده شود، توسط لیفت های “اسکار کوتاه” بیش از حد تبلیغ شده احساس خیانت کنند. هدف اصلی لیفت صورت این است که شخصی را شبیه یک فرد جوانتر و زیباتر از خود جلوه دهد.

نمایش بیشتر مقالات...
5 عکس لیفت صورت 1401 اصفهان

عمل جراحی صورت در اصفهان

دکتر ایران نژاد متخصص زیبایی صورت در اصفهان در مقاله هزینه عمل لیفت صورت در اصفهان 1401، یک نسخه سفارشی از لیفت حجمی صورت را در هر بیمار بسته به خواسته ها و نیازهای هر بیمار و همچنین نوع منحصر به فرد و درجه پیری صورت خود انجام می دهد.

مزوتراپی لیفت صورت

در این تکنیک، ابتدا تکیه گاه عمیق صورت ایجاد می شود تا بتوان پوست را به آرامی بر روی یک چارچوب قوی و جوان قرار داد که در طول زمان ثابت می ماند. بهترین متخصص لیفت صورت در اصفهان شیوه پیشرفته تری از لیفت حجمی صورت را انجام می‌دهد

که شامل چندین لایه سفت کردن پوست در بیمارانی است که علائم شدیدتر پیری صورت و اسکار کوتاه‌تری دارند، لیفت صورت کمتر تهاجمی برای بیماران جوان تر با درجه خفیف تری از پیری صورت و شلی پوست است.

نمونه لیفت صورت

دکتر خوب لیفت صورت در اصفهان تقریباً با هر لیفت صورت که انجام می‌دهد پیوند چربی صورت را انجام می‌دهد، زیرا می‌داند که پیری صورت یک فرآیند سه بعدی است که نه تنها شامل افتادگی پوست می‌شود، بلکه باعث کاهش حجم چربی صورت نیز می‌شود.

جوانسازی صورت در اصفهان

بهترین متخصص لیفت صورت هر عمل لیفت چهره را با دقت و مراقبت انجام می دهد تا دوره های بهبودی سریع و راحت و همچنین نتایج طولانی مدت عالی را برای هر بیمار فراهم سازد. پزشک عمل لیفت صورت در اصفهان می‌داند که بیشتر مردم فقط می‌خواهند زمان را به عقب برگردانند و هیچ اثری که ممکن است «راز» آنها را به جوان تر نشان دادن را نمی‌خواهند که نشان دهد.

چگونگی لیفت صورت در خانه

در واقع، مینی لیفت صورت در منزل، بیمارانی که برای لیفت صورت مراجعه می‌کنند اغلب می‌گویند «می‌خواهم جوان تر و سرحال تر به نظر برسم». بنابراین، باید به هر قیمتی از ظاهر “عمل شده” اجتناب شود و همه بیماران پس از لیفت صورت باید آرام و جوان تر به نظر برسند، نه پلاستیکی و کشیده.

چه نوع کرم لیفت صورت استفاده کنیم؟

اکثر مردم از بیماران می پرسند که آیا بعد از جراحی وزن کم کرده اند یا خیر، اما نمی پرسند که آیا لیفت صورت انجام داده اند یا خیر. به هر قیمتی باید از ظاهر بیش از حد کشیده یا باد وزیده اجتناب کرد و هر لیفت صورت مدرن امروزی باید بتواند نتایج ظریفی با خطر کم عوارض یا تشخیص ایجاد کند. لیفت صورت حجمی به دو علامت اصلی پیری صورت می پردازد: افتادگی، شلی پوست و کاهش حجم چربی صورت.

روش خوب لیفتینگ صورت

این جراحی نوآورانه لیفت صورت، بهترین روش‌های موجود در حال حاضر را ترکیب می‌کند تا نتایجی را ارائه دهد که هم از لیفت صورت کوچک و هم از لیفت های سنتی قدیمی تر برتری دارد.

نمایش بیشتر مقالات...
بهترین جراح زیبایی چشم در اصفهان

لیفت حجمی صورت برای جوانسازی صورت در اصفهان بهینه عمل می کند زیرا لیفت بافت های عمیق صورت را با جایگزینی حجم چربی از دست رفته صورت همراه می کند تا معماری جوانی و فرم صورت را بازیابی کند.

عکس جراحی لیفت صورت

به این ترتیب، زمان بهبودی کوتاه و کمترین جای زخم با اثربخشی و طول عمر لیفت صورت پیشرفته تر ترکیب می‌شود. چه تازه شروع به مشاهده افتادگی گردن و خط فک کرده باشید و چه از قبل دچار چروک صورت و گردن شده اید، لیفت حجمی صورت را می توان برای رفع نیازهای خاص شما بررسی و انجام داد.

دکتر زیبایی صورت در اصفهان

دکتر حجت اله ایران نژاد معتقد است که هنر واقعی لیفت صورت در بینش، توانایی و استعداد جراح متخصص لیفت صورت نهفته است. لیفت صورت ایده‌آل باید برای هر بیمار بسته به نیازها و خواسته های خودش بررسی و انجام شود.

سال هاست که لیفت صورت با حداقل تهاجم انجام می‌شود که شامل لیفت پر، لیفت بردار، لیفت با نخ، لیفت کانتور، لیفت زمان ناهار، مینی لیفت، لیفت اس و لیفت اسکار کوتاه انجام میشود. متأسفانه، همه این تکنیک ها اساساً از همان برشها و همان تکنیک های لیفتینگ استفاده می‌کنند که دوام ندارند و باید زودتر اصلاح یا دوباره انجام شوند.

متخصص لیفتینگ اصفهان

لیفتینگ صورت امروزی نیاز به جایگزینی حجم چربی صورت دارد که در طول فرآیند طبیعی پیری از دست می‌رود. هدف از پیوند چربی بازگرداندن کانتور، شکل و جوانی به صورت و همچنین ایجاد بلوک های ساختمانی برای جوانسازی مداوم در سطح سلولی است. این بلوک های ساختمانی به عنوان سلول های بنیادی شناخته می شوند و در مقادیر زیادی در داخل مواد پیوند چربی وجود دارند.

ماندگاری جراحی لیفت صورت

این سلول‌ها دارای ظرفیت بازسازی طبیعی هستند و آنها معدود سلول‌های منحصربه فردی هستند که پتانسیل تبدیل شدن به هر نوع سلول دیگری در بدن انسان را دارند تا بافت آسیب دیده را ترمیم و جوانسازی صورت در اصفهان کنند. جهت کسب اطلاعات برای هزینه عمل لیفت صورت در اصفهان با ما در تماس باشید

قدرت بازسازی سلول های بنیادی چه به تنهایی و چه با چربی پیوندی قابل استفاده است. سلول‌های بنیادی همچنین می‌توانند به بقای بافت چربی و رشد به بافت مورد نیاز برای بازگرداندن حجم چربی صورت و ایجاد ظاهری جوان‌تر، طبیعی‌تر و آرام‌تر کمک کنند

متخصص جوان سازی صورت در اصفهان

سلول‌های چربی پیوند شده همچنین می‌توانند به بهبود کیفیت و بافت پوست پوشانده و همچنین ایجاد ظاهری نرم و طبیعی کمک کنند که «بیش از حد» یا «پلاستیک» نباشد.

در نهایت، از آنجایی که سلول‌های پیوند شده بافت زنده‌ای هستند و نه پرکننده مصنوعی، ممکن است در واقع به کند کردن روند پیری و معکوس کردن علائم پیری کمک کند زیرا به مرور زمان خود را به آرامی نشان می‌دهند.

نمایش بیشتر مقالات...
آیا مرگ بر اثر ابدومینوپلاستی واقعیت دارد

مراقبت بعد از عمل جراحی لیفت صورت

لازم است بیمار مراقبت هایی بعد از انجام جراحی لیفت صورت انجام دهد تا زود تر بهبودی حاصل شود و به نتیجه دلخواه برسد، عبارتند از:

  • بیمار باید بعد ترخیص شدن از بیمارستان، به تمام توصیه های پزشکی عمل کند و داروهای تجویزی را سر وقت مصرف کند.
  • در دوران نقاهت، بیمار باید آب و مایعات زیاد صرف کند تا آب مورد نیاز بدنش تأمین شود و سریع تر به سلامتی باز گردد.
  • تا دو هفته بعد از عمل، باید در هنگام استراحت و خواب از دو تا بالشت نرم استفاده کند و سر از تنه بالاتر قرار بگیرد

قرص برای زیبایی صورت

  • بیمار باید به طور مرتب بانداژ زخم صورت را تعویض کند و از کرم لیفت صورت که پزشک تجویز کرده، استفاده شود.
  • بیمار در این دوران باید غذاهای سالم و مقوی میل کند
  • بیمار باید میوه و سبزیجات رو جزء برنامه غذایی خود قرار دهد
  • از مصرف مشروبات الکلی پرهیز شود
  • استمعال دخانیات تا 2 ماه ممنوع است
  • فردی که لیفتینگ صورت رو انجام داده نباید برای خشک کردن مو از سشوار استفاده کند.این کار می تواند، تورم ناشی از جراحی رو افزایش دهد.

لیفت صورت بدون جراحی

شما باید برای این عمل با بهترین دکتر لیفت صورت در اصفهان مشاوره کنید. هزینه همیشه در جراحی انتخابی مورد توجه است. در پایان مشاوره، شما این فرصت را خواهید داشت که می توانید هزینه و زمان احتمالی عمل لیفت صورت را برای شما توضیح دهد.

هزینه های لیفت صورت در بیمارستان ممکن است شامل :

  • حق الزحمه جراح
  • هزینه تسهیلات جراحی
  • هزینه های بیهوشی
  • داروهای تجویزی (قرص لیفت صورت)
  • لباس های بعد از جراحی
  • و تست های غربالگری پزشکی باشد.

تخفیف لیفت در اصفهان

هزینه جراحی لیفت صورت در اصفهان بر اساس تجربه، نوع عمل انجام شده و همچنین موقعیت جغرافیایی متفاوت است. قبل از تصمیم گیری نهایی خود در مورد انجام عمل لیفت صورت، اگر بیمه دارید از سازمان بیمه گر خود در ارتباط با این عمل پرس و جو کنید که آیا این عمل در پوشش این بیمه قرار دارد یا خیر، تا هزینه اضافی برای عمل خود پرداخت نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و قیمت تخفیف عمل لیفت صورت در اصفهان با شماره تلفن ۰۹۱۳۷۲۸۰۳۵۹  در تماس باشید.

سخن آخر

بی شک، چهره و صورت یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در هر فرد میباشد. باید بیان کرد، مسئله اینجا است که این فاکتور مهم یکی از آسیب پذیرترین بخشها نیز می تواند باشد. چرا که اگر مدتی طولانی در معرض آلودگی‌های مختلف و نور خورشید قرار بگیرد، ممکن است طراوت و زیبایی پوست خود را از دست بدهید. باید به یاد داشته باشیم، عواملی نظیر افزایش سن، استرس و تغذیه نامناسب بیش از هر چیز بر روی پوست تاثیر خواهد داشت.

4.7/5 (19 دیدگاه ها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *