بهترین دکتر عمل لیپوساکشن در اصفهان

لیپوساکشن (Liposuction) چیست؟

متخصص-لیپوساکشن-در-اصفهان-دکتر-لیپوساکشن-اصفهان-بهترین-متخصص-لیپوساکشن-اصفهان

بهترین دکتر عمل لیپوساکشن در اصفهان، لیپوساکشن یکی از انواع روش های پیکر تراشی است و با هدف فرم دهی به بدن و تخلیه چربی های اضافه اندام های مختلف انجام می شود. عمل لیپوساکشن با روش های مختلفی انجام می شود. جراحی ساکشن چربی یک عمل غیرتهاجمی به شمار می رود و هیچ ردی از بخیه و جای برش در آن دیده نمی شود.

این عمل توسط متخصص جراحی عمومی یا فوق تخصص جراحی پلاستیک انجام می شود. لیپوساکشن یا چربی‌کشی یک عمل جراحی که از تکنیک مکش برای برداشتن چربی از بخش های مختلف بدن است.عمل های دیگر همچون لیفت صورت در این گروه قرار میگرند.

بهترین دکتر پیکر تراشی در اصفهان

لیپوساکشن برای بدن مثل شکم، باسن، ران، بازوها یا گردن استفاده می شود. از عمل جراحی لیپوساکشن برای فرم دادن و زیبایی به این بخش های ذکر شده استفاده می شود. عمل لیپوساکشن به عنوان روشی برای کاهش وزن کلی یا جایگزینی برای کاهش وزن در نظر گرفته نمی شود. بهترین روش کاهش وزن رژیم غذایی و ورزش است، در صورتی که موفق نشده اید، عمل جراحی اسلیو معده در اصفهان پیشنهاد دکتر ایران نژاد است.

اگر اضافه وزن دارید بهتره برای کاهش وزن ورزش کنید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید. لیپوساکشن که به آن لیپوپلاستی، جراحی لیپو یا لیپو هم گفته می‌شود رایج‌ترین جراحی پلاستیک در سرتاسر جهان است. اما لیپوساکشن چیست؟ معنای لیپوساکشن کاملاً واضح و ساده است، حذف یا برداشتن چربی های اضافی در کل بدن است.

پیکر تراشی بدون جراحی در اصفهان

همانطور که پیش تر در مقاله بهترین دکتر عمل لیپوساکشن در اصفهان بیان شد و از اسم این جراحی پیداست، یک روش برای حذف چربی از قسمت‌های خاصی از بدن است. به همین خاطر معمولاً به آن جراحی برداشتن چربی هم می‌گویند. نقش اصلی لیپوساکشن حذف چربی‌های انباشته شده در قسمت خاصی از بدن افراد سالم است که نمی‌توانند این چربی‌ها را از طریق ورزش یا رژیم غذایی از دست دهند.

نمایش بیشتر مقالات...
ابدومینوپلاستی فتق بعد از زایمان در اصفهان

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در ارتباط با عمل لیپوساکشن و برطرف کردن نگرانی هایتان در مورد عمل لیپوساکشن بهتر است با مراجعه به یک متخصص جراحی عمومی در پی کسب اطلاعات بیشتر باشید. دکتر حجت الله ایران نژاد متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی شما را در این مورد راهنمایی میکنند.

بهترین متخصص لیپوساکشن اصفهار, بهترین متخصص لیپوساکشن اصفهام, بهترین متخصص لیپوساکشن اصفهان, دستگاه لیپوساکشن چیست, دکتر خوب برای عمل لیپوساکشن, دکتر خوب لیپوساکشن, دکتر خوب لیپوساکشند, دکتر لیپوساکشن, دکتر لیپوساکشن اصفهان, دکتر لیپوساکشن اهواز, دکتر لیپوساکشن در اهواز, دکتر لیپوساکشن در تبریز, دکتر لیپوساکشن در رشت, دکتر لیپوساکشن در شیراز, دکتر لیپوساکشن در کرج, دکتر لیپوساکشن کرمانشاه, دکتر لیپوساکشن مشهد, عمل ليپوساكشن چيست, عمل لیپوساکشن چیست, عمل لیپوساکشن شکم چیست, عمل لیپولیز چیست, عوارض عمل لیپوساکشن چیست, ليپوساكشن چيست, لیپوساکشن بازو, لیپوساکشن بدن چیست, لیپوساکشن چیست, لیپوساکشن چیست نی نی سایت, لیپوساکشن چیست؟, لیپوساکشن ران, لیپوساکشن ران چیست, لیپوساکشن ساق پا, لیپوساکشن شکم, لیپوساکشن شکم چیست, لیپوساکشن شکم و پهلو, لیپوساکشن صورت, لیپوساکشن صورت چیست, لیپوساکشن غبغب, لیپوساکشن غبغب چیست, لیپوساکشن متخصص پوست, متخصص لیپوساکشن, متخصص لیپوساکشن تبریز, متخصص لیپوساکشن تهران, متخصص لیپوساکشن در اصفهان, متخصص لیپوساکشن در اهواز, متخصص لیپوساکشن در تهران, متخصص لیپوساکشن در شیراز, متخصص لیپوساکشن در کرج, متخصص لیپوساکشن در مشهد
دریافت مشاوره و راهنمایی در ارتباط با عمل لیپوساکشن توسط متخصص جراحی عمومی در اصفهان

عمل لیپوساکشن به چه دلیلی انجام می شود؟

باید بدانید لیپوساکشن هم به دلیل زیبایی و یا دلیل پزشکی انجام می‌شود. متداول‌ترین مشکلی که باعث می‌شود افراد به فکر انجام لیپوساکشن بیفتند، تجمع چربی در یک قسمت خاص از بدن است. اگر رژیم غذایی و ورزش را امتحان کرده‌اید و هنوز چربی قسمت های خاصی از بدن مثل باسن یا شکم کم نشده است ، لیپوساکشن می‌تواند راه حل خوبی باشد.

انواع لیپوساکشن باهدف پزشکی و درمان

لیپوساکشن یک نوع جراحی پلاستیک است که نقش مهمی در بهبود ظاهر و زیبایی بدن دارد. تحقیقات نشان داده که با این روش می‌توان با برخی از مشکلات سلامتی مقابله کرد. لیپوساکشنی که به دلایل پزشکی انجام می‌شود می‌تواند دو اختلال را درمان کند:

  1.  اختلال ورم لنفاوی
  2. لیپیدما

۱. لیپوساکشن برای درمان ورم لنفاوی :

سیستم لنفاوی بدن ما نقش مهمی در سم زدایی ایفا می‌کند. عروق لنفاوی، مواد زائد، سموم و سایر مواد ناخواسته را از بدن خارج و دفع می‌کنند. اما ورم لنفاوی چیست؟ این اختلال شامل تجمع غیرطبیعی مایع لنفاوی در قسمت‌های خاصی از بدن (مخصوصا در بازوها و پاها) است. در ابتدا، این بیماری هیچ علائمی ندارد اما با گذشت زمان، قسمت‌هایی از بدن شروع به ورم می‌کنند و پوست آن قسمت‌ها ضخیم و زخم می‌شود. در نهایت، اندام‌های بدن تغییر شکل می‌دهند و سلامتی و زیبایی فرد را در معرض خطری جدی قرار می‌دهند.

دکتر ایران نژاد در ادامه مقاله بهترین دکتر عمل لیپوساکشن در اصفهان اظهار می کنند، روش‌های مختلفی برای درمان ورم لنفاوی وجود دارد که یکی از آنها عمل لیپوساکشن است. لیپوساکشن برای درمان ورم لنفاوی بسیار مؤثر است زیرا هرگونه تجمع اضافی سلول‌های چربی که توسط ورم لنفاوی ایجاد شده را از بین می‌برد. درمان لیپو برای ورم لنفاوی زمانی خوب جواب می‌دهد که بیماری در مرحله‌ی اول یا دوم باشد.

۲. لیپوساکشن برای درمان لیپیدما :

لیپیدما یک بیماری مزمن است که دست‌ها و پاها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این بیماری منجر به تجمع غیرطبیعی سلول‌های چربی می‌شود که در نهایت باعث عدم تناسب چشم گیر در دست‌ها و پاها می‌شود. گاهی لیپیدما با افزایش وزن یا ورم لنفاوی اشتباه گرفته می‌شود.

علائم بیماری لیپیدما شامل موارد زیر است :

  • سلولیت
  • برآمدگی
  • حساسیت به لمس
  • بی‌حسی
  • درد و کاهش تحرک
نمایش بیشتر مقالات...
لیپوساکشن چیست، بهترین دکتر عمل زیبایی لیپوساکشن اصفهان

معمولاً بیماری لیپیدما ابتدا پاها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و طی آن چربی در اطراف مچ پاها، زانوها و ران‌ها انباشته می‌شود. زمانی که بیماری لیپیدما پیشرفت کند و درمان نشود، احتمال این که دست‌ها هم درگیر شوند وجود دارد. لیپوساکشن اغلب تنها درمان مؤثر برای لیپیدما است. درمان لیپیدما معمولاً ذخیره‌ی چربی را از بین می‌برد و ظاهر طبیعی و متناسبی را به فرد می‌دهد.

سایر دلایل انجام لیپوساکشن عبارت‌اند از:

  • کم کردن تولید چربی در بدن
  • افزایش یا بهبود اعتماد به‌ نفس بیمار
  • تحریک رشد کلاژن در بدن
  • بهبود وضعیت سلامتی فرد

دکتر لیپوساکشن اصفهان اظهار می کنند، دلایل زیادی وجود دارد که به خاطر آن فرد به لیپوساکشن روی می‌آورند اما رایج‌ترین دلیل ، حذف چربی های سر سخت است. اکثر متقاضیان لیپوساکشن، صرفاً به‌خاطر کاهش چربی، عمل لیپوساکشن را انتخاب می‌کنند. جراحی لیپوساکشن برای کاهش چربی بسیار مؤثر است.

لیپوساکشن چگونه انجام می‌شود؟

جراحی لیپوساکشن شامل حذف چربی از قسمت‌های خاصی از بدن است. بسته به نوع جراحی، انواع مختلفی از ابزار جانبی لیپوساکشن وجود دارند که امکان حذف مؤثر چربی را فراهم کرده‌اند. حقیقت جالب این است که سلول‌های چربی برداشته شده، هیچ‌گاه دوباره در ناحیه‌ی درمان شده رشد نمی‌کنند، بنابراین از دست دادن سلول های چربی دائمی است. در نظر داشته باشید لیپوساکشن به این معنا نیست که افرادی که عمل جراحی زیبایی لیپوساکشن را انجام داده‌اند دیگر هیچ وقت وزن اضافه نمی‌کنند.

در چه مواردی لیپوساکشن نباید انجام شود؟

ممکن است افرادی باشند که انجام لیپوساکشن برای آن ها مناسب نباشد. در جلسه مشاوره و معاینه مشخص می‌شود که این عمل برای بیمار مناسب است یا مناسب نیست.

موارد منع عمل لیپوساکشن عبارتند از :

  • افرادی که به مصرف مشروبات الکلی و دخانیات اعتیاد دارند
  • افرادی که بدن آن ها نسبت به داروهای مختلف حساسیت نشان می دهد
  • افرادی که دارای فشار خون بالا هستند
  • بیماران قلبی عروقی
  • بیماران دیابتی
  • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.
  • افرادی که مشکلات روانی مانند وسواس و … دارند.
  • اگر دچار چاقی مفرط هستید. چاقی یک بیماری مزمن است که نیازمند درمان دارویی است، نه عمل لیپوساکشن.
  • اگر پوست فرد به اندازه‌ی کافی انعطاف پذیر نیست، عمل لیپوساکشن باعث وجود چین و چروک می شود.

در صورتی که مشکلات ذکر شده قابل درمان باشد، می توان پس از درمان کامل ، عمل جراحی لیپوساکشن را انجام داد.

عوارض عمل لیپوساکشن

عوارض-عمل-لیپوساکشن-چیست-دکتر-لیپوساکشن-اصفهانبهترین-متخصص-لیپوساکشن-اصفهان

فرایند لیپوساکشن هم مثل هر جراحی دیگری عوارضی را در پی دارد. اکثر این عوارض موقتی بوده و پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت از بین می رود. برخی دیگر از عوارض لیپوساکشن هم ممکن است به دلیل مهارت و تجربه پایین جراح و یا شرایط بدنی فرد ایجاد شود.

نمایش بیشتر مقالات...
لیپوساکشن باسن در اصفهان، هزینه بهترین عمل لیپوماتیک ران

به طور کلی عوارض لیپوساکشن عبارتند از :

  • عوارض مربوط به داروی های بیهوشی در بعضی از افراد
  • ایجاد درد ، کبودی و تورم تا پایان دوره نقاهت
  • آمبولی ریه (شایع ترین)
  • از بین رفتن حس سطحی در محل عمل شده که در موارد نادر ممکن است این مسئله دائمی باشد
  • ایجاد ناهمواری در سطح پوست
  • ایجاد سوختگی در سطح پوست
  • انجام عمل مجدد برای بیمار ، در صورت نرسیدن به نتیجه ایده آل
  • عدم تقارن ظاهری
  • جمع شدن مایعات در قسمت زیر پوست
  • آسیب رسیدن به بافت های دیگر بدن

مهارت جراح  عوارض عمل به حداقل رسانده و روند جراحی و دوران نقاهت بدون مشکل خاصی طی خواهد شد.

قبل از انجام لیپوساکشن چه اقداماتی لازم است؟

اقدامات صحیح قبل از عمل لیپوساکشن باعث بیشتر شدن درصد موفقیت جراحی و جلوگیری از عوارض احتمالی آن می شود. اولین گام برای لیپوساکشن مشاوره با جراح متخصص است. در صورتی که به داروی بیهوشی حساسیت دارید ، باید به اطلاع جراح لیپوساکشن در اصفهان برسانید. همچنین دکتر لیپوساکشن اصفهان در این جلسه درباره سوابق پزشکی فرد و سابقه بیماری های خاص تبادل نظر خواهد شد.

عمل لیپوساکشن در اصفهان

  • با نظر پزشک خود یک ماه قبل از انجام عمل لیپوساکشن ، مصرف داروهای رقیق کننده خون را متوقف کنید.
  • لازم است زیر نظر پزشک متخصص مصرف داروهای ضد التهاب نیز متوقف شود.
  • دو ماه قبل و بعد از انجام عمل لیپوساکشن باید از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری شود.
  • از شب قبل از عمل نباید غذا میل کرد.
  • نیم ساعت قبل از موعد مقرر بیمار باید در محل حاضر باشد.
  • حتماً باید یک نفر به همراه بیمار باشد.
  • داروهای لازم و گن کششی لیپوساکشن تهیه و همراه داشته باشید.
بهترین متخصص لیپوساکشن اصفهار, بهترین متخصص لیپوساکشن اصفهام, بهترین متخصص لیپوساکشن اصفهان, دستگاه لیپوساکشن چیست, دکتر خوب برای عمل لیپوساکشن, دکتر خوب لیپوساکشن, دکتر خوب لیپوساکشند, دکتر لیپوساکشن, دکتر لیپوساکشن اصفهان, دکتر لیپوساکشن اهواز, دکتر لیپوساکشن در اهواز, دکتر لیپوساکشن در تبریز, دکتر لیپوساکشن در رشت, دکتر لیپوساکشن در شیراز, دکتر لیپوساکشن در کرج, دکتر لیپوساکشن کرمانشاه, دکتر لیپوساکشن مشهد, عمل ليپوساكشن چيست, عمل لیپوساکشن چیست, عمل لیپوساکشن شکم چیست, عمل لیپولیز چیست, عوارض عمل لیپوساکشن چیست, ليپوساكشن چيست, لیپوساکشن بازو, لیپوساکشن بدن چیست, لیپوساکشن چیست, لیپوساکشن چیست نی نی سایت, لیپوساکشن چیست؟, لیپوساکشن ران, لیپوساکشن ران چیست, لیپوساکشن ساق پا, لیپوساکشن شکم, لیپوساکشن شکم چیست, لیپوساکشن شکم و پهلو, لیپوساکشن صورت, لیپوساکشن صورت چیست, لیپوساکشن غبغب, لیپوساکشن غبغب چیست, لیپوساکشن متخصص پوست, متخصص لیپوساکشن, متخصص لیپوساکشن تبریز, متخصص لیپوساکشن تهران, متخصص لیپوساکشن در اصفهان, متخصص لیپوساکشن در اهواز, متخصص لیپوساکشن در تهران, متخصص لیپوساکشن در شیراز, متخصص لیپوساکشن در کرج, متخصص لیپوساکشن در مشهد
بهترین متخصص لیپوساکشن اصفهان, دکتر خوب برای عمل لیپوساکشن, دکتر خوب لیپوساکشن, متخصص لیپوساکشن در اصفهان

هزینه لیپوساکشن چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه عمل لیپوساکشن در اصفهان لازم است با مراجعه به مطب بهترین دکتر عمل لیپوساکشن در اصفهان و پس از انجام معاینات و بررسی های لازم قیمت نهایی به شما داده می شود.

توصیه پزشکی متخصص لیپوساکشن اصفهان

سایت دکتر ایران نژاد درمان پزشکی ارایه نمی کند. در نظر داشته باشید محتوای موجود، اعم از نوشته، عکس، فیلم، پادکست و… در مقاله بهترین دکتر عمل لیپوساکشن در اصفهان، صرفا جهت ارتقا دانش شما مخاطب محترم منتشر شده است و قرار نیست جایگزین توصیه های پزشکی بشود. بهتر است برای درمان، مشاوره و یا دریافت خدمات پزشکی مناسب به بهترین پزشکان محل زندگی مراجعه کنید تا نیبت به شرایط شما، بهترین نوع درمان و یا توصیه های لازم را دریافت کنید.

4.9/5 (24 دیدگاه ها)

2 نظر در نوشته “بهترین دکتر عمل لیپوساکشن در اصفهان

  1. رویا جنابی پاسخ

    سلام
    آیا در مطب عمل لیپوساکشن شکم انجام میدین؟ هزینه ش چقدره ؟ متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *